Min ängel

2012-02-28, 02:22:06 / Kategori: Alexandra
1989-01-31 - 2011-11-21

21 november kl. 18.47 fick jag höra orden: Hon finns inte mer, hon dog Alexandra.
Allt blev svart. Jag föll.
Från 18.48 och timmarna som följde efter det är en dimma, en tjock svart dimma som blev värre och värre.
Att behöva ringa till våra gemensama vänner och meddela vad som hade hänt.
Här började de sömnlösa nätterna.
En olycka är alltid en chock.
Något man aldrig är beredd på.
Det värsta tänkbara.
Något man inte vill acceptera.
Något väldigt onödigt.
Ilska och sorg.
En bästa vän som rycks ifrån en i alldeles för tidig ålder.
Varje dag sen den 21 november har varit en kamp och saknaden kommer aldrig försvinna.
Jag försöker tänka att för varje dag som går så kommer jag närmare den dagen vi ses igen.

Den finaste av änglar är du.

Love Alexandra







Sofia

<3



2012-03-04, 23:05:39 URL: http://tvaochenhalva.blogg.se/

Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram



2012-06-02, 13:38:55 URL: http://forum.modekampanj.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?