Lycka

2011-11-01, 16:01:02 / Kategori: Alexandra
Jag har pirr i magen som när man är nykär, sä är känslan över min nya lägenhet, jag mår bra här och den är supermysig. De flesta grejer är på plats och nu är de bara små saker som ska fixas. Jag ska få hela lägenheten nytapetserad, jäj!
Bea trivs som fisken i vattnet och vi har bytt ut dom hemska "hundtanterna" i gamla kvarteret mot "snyggakillarmedhund" , det gillas!
Men mina stackars ben och rumpa mår inte så bra efter flytten, flyttade tre trappor upp utan hiss, fem till vinden och spelade badminton i två tim i söndags så har sjuk träningsvärk fortfarande speciellt stackars rumpan haha
Idag blev det en snabblunch med mina två fina Eksjökillar Oskar och Fredrik på Twin, mums va gott det var!
Bea och jag har tagit långpromenad längs stranden och nu ska jag iväg och jobba kväll, perfekt dag!
Love Alexandra



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?