Måndag

2011-10-17, 23:19:35 / Kategori: Alexandra
Helgen har varit kalasbra!
Fredags blev det Idolmys med Emma, skönt med en hemmakväll! Lördags vart de full rulle, långpromenad och sen kom Emma och Karin till mig, Karin lagade mat medans Emma färgade om, drack lite drinkar och sen trillade Anna, Sandra och Linn in också, kvällen avslutades på Sliver med en massa dans och skratt!
Söndagen va solig och härlig och fick med mig Jonathan på långpromenad!
Idag har varit en riktig lyxmåndag, morgonpromme, sen kom Anna och vi gick och handlade mat med hundarna, Anna fixade till en spenatpasta med färsk lax, räkor, avokado, tomater och stekt haloumi, och massa pesto! MUMS!
Efter detta så mötte vi upp syster Sandra och promenerade med 3 galna hundar runt Munksjön, härlig eftermiddag, sen hängde Anna med hem och flyttpackade lite och vi kom en bra bit. Nu har jag gjort mig själv lite hemmagjord ckokladsås och glass och myser ner mig i soffan, skönt!
Love Alexandra



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?